Na przestrzeni 18 lat istnienia 2020 był rokiem bezprecedensowym – jednym z najtrudniejszych i najdziwniejszych.

Wymusił na organizacji całkowitą zmianę modelu działania, elastyczność i niebywałą odporność na zmiany w otoczeniu prawno-ekonomicznym. Stał się kolejnym chrztem bojowym dla związku. Udało się jednak zamknąć go, wzmacniając organizację dołączeniem kolejnych 26 firm.

Blanka Chmurzyńska-Brown

Dyrektor Generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego

Właśnie serwis świadczony firmom członkowskim był przez okres pandemii motorem napędowym działań biura. Odpowiedź na pytania, lobbying na rzecz rozwiązań korzystnych dla firm, przygotowywanie wytycznych i przewodników, ułatwiających interpretację przepisów prawa – te inicjatywy miały uodpornić członków na niekorzystny wpływ COVID-19. Poniżej zebraliśmy najważniejsze projekty z naszego pandemicznego portfolio.

Wszystkie projekty